*** Alleen voor Seed Factory leden ***
Hoe organiseer je een conferentie die verkoopt!
Tijdens haar carrière als organisator van conferenties heeft Sabine Vandebroek tal van verkoopconferenties op de markt gebracht en vastgesteld dat 9 van de 10 bedrijven hun investering (in tijd en geld) mislopen om verschillende redenen, die vaak samengaan: slechte keuze van de spreker, gebrek aan voorbereiding, fishtail conclusies en het ontbreken van een call to action. Om haar partners te helpen besloot ze een boek te schrijven over dit onderwerp: Comment organiser et donner une conférence qui fait vendre! Haar passie voor zingen stelde haar in staat om de vele hulpmiddelen die in het boek worden gepresenteerd te ontdekken en te gebruiken.
Steeds meer van jullie gaan de vloer op om een idee, een product, een innovatie of een persoon te verkopen.
De verkoopconferentie is een speciale stijl omdat het mensen moet onderwijzen, vermaken, raken en vooral aanzetten tot kopen.
Als je een evenement organiseert, moet je ervoor zorgen dat je partners hun investering terugverdienen, de kwaliteit van het programma op peil houden en de tevredenheid van de bezoekers verhogen.
Als je spreekt op een evenement, wil je je publiek boeien, je onderscheiden van je concurrenten en je naamsbekendheid en omzet vergroten.
Er bestaat een methode voor het produceren van verkoopconferenties met behulp van een krachtig script dat met impact wordt gecommuniceerd. Niets mag aan het toeval worden overgelaten om van een evenement een succes te maken: de keuze van de locatie, de datum, het schrijven van de toespraak, de inleiding, de voordracht, het ritme, de beheersing van de tekst, de commerciële kwaliteiten, de houding, de enscenering, de diavoorstelling, de storytelling, enz.
Tot ziens op 11 februari!
Edouard, Vanessa en Sabine.
Sabine Vandebroek Auteur - Spreker
De kunst van het spreken om te overtuigen en te verkopen
00 32 478 27 80 96 - www.sabine.vandebroek.com
sabine@sabinevandebroek.com