*** Alleen voor Seed Factory leden ***
Mediatrends voor 2020
25 jaar ontwikkeling van mediabureaus door digitale & data-infusie
Hugues begon zijn carrière in '92 als Research Manager voor Media+Square (nu WPP Mindshare) en vervolgens als Research Director voor Initiative Media in '98. In 2000 richtte hij Fastbridge op - het digitale bureau van Initiative Media. In 2006 en 2007 was Hugues Digital Director Europe Middle East Africa voor Initiative. In 2008 werd hij gepromoveerd tot Chief Strategy Officer voor Mediabrands.
Hij begon bij Havas Media in september 2010 waar hij nu CEO is. Hugues is ook actief in vele professionele mediaverenigingen (UMA (voorzitter 2012-2013) - CIM (voorzitter van de strategiecommissie, voormalig voorzitter van TV-commissie TV, voormalig voorzitter Internet-commissie) - GRP - IAB - ...). In december 2018 werd Hugues verkozen tot voorzitter van de Belgian Management and Marketing Association).
Hij is ook verantwoordelijk voor verschillende lezingen aan de Solvay Brussels School (Omni-Channel Marketing, Integrated Communication, Digital Marketing, ...) en Mediaplanning (in Saigon/Vietnam).
I'Am A Bridge is Hugues blogproject: www.huguesrey.com
In 2010 was Hugues erg trots om een "Lifetime Achievement Award" te ontvangen tijdens de Mixx Award.
Specialiteiten: Management & Ontwikkeling - Reclamekanalen Strategie - Wereldwijde Visie & Onderwijs - Digitale Infusie
linkedin.com/in/huguesrey
hugues.rey@havasmg.com
De beste,
Edouard & Vanessa